Archiwum zakładowe
Zobacz aktualną treść
Archiwum zakładowe - kontakt:
telefon: 81 53 85 256
adres e-mail: kurator@kuratorium.lublin.pl
Informacja dotycząca wydania Duplikatu Świadectwa
W plikach do pobrania (na dole strony) znajduje się wykaz szkół i placówek zlikwidowanych, których dokumentacja przebiegu nauczania przechowywana jest w Kuratorium Oświaty w Lublinie.
W przypadku, gdy wnioskodawca nie jest osobą, na którą wystawiono oryginał świadectwa należy przedstawić upoważnienie do odbioru duplikatu przez właściciela dokumentu.
Na dole strony, w plikach do pobrania, zostały umieszczone wnioski o wydanie stosownych dokumentów.
Uwaga – za wydanie duplikatu świadectwa pobierana jest opłata w wysokości 26 zł, którą należy uiścić na rachunek bankowy Kuratorium Oświaty w Lublinie. Numer bankowy jest podawany telefonicznie lub e-mailowo przez pracownika archiwum (dopiero po odnalezieniu dokumentów pozwalających na stworzenie duplikatu pracownik archiwum kontaktuje się telefonicznie lub poprzez e-mail w celu podania numeru konta, proszę sprawdzać skrzynkę pocztową również w folderze SPAM).
- Duplikat wydawany jest wyłącznie w 1 egzemplarzu.
- Zaświadczenia o przebiegu nauczania/zawodu oraz kserokopie arkuszy ocen wydawane są bezpłatnie.
Odpowiedni wniosek należy złożyć lub wysłać na adres:
Kuratorium Oświaty w Lublinie
ul. 3 Maja 6, 20-950 Lublin
lub w wersji elektronicznej na skrzynkę ePUAP (adres skrytki: /kolublin/SkrytkaESP).
UWAGA! Wnioski przesłane pocztą email, nieopatrzone elektronicznym podpisem nie będą rozpatrywane.
Podstawa prawna
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 7 czerwca 2023 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz. U. z 2023 r., poz. 1120 z późn. zm.),
- Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111).
Zasady przekazywania dokumentacji przebiegu nauczania do ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO Kuratorium Oświaty w Lublinie są do pobrania w ZAŁĄCZNIKACH o poszczególnych nazwach:
- Zasady przekazywania dokumentacji przebiegu nauczania do archiwum zakładowego
Kuratorium Oświaty w Lublinie
- Wniosek o przejęcie dokumentacji
- Zasady przekazywania dokumentacji
- Wzór oświadczenia o brakującej dokumentacji
- zał. nr 8 spis zdawczo-odbiorczy
- Opis Pudełka Archiwalnego
- Opis - Spis zdawczo - odbiorczy
Przed przekazaniem dokumentacji prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem Kuratorium Oświaty (nr. tel. 81 53-85-256) w celu umówienia terminu przekazania dokumentacji.
UWAGA!!! - Informacje dotyczące ochrony danych osobowych.
Administratorem danych osobowych znajdujących się w archiwum zakładowym Kuratorium Oświaty w Lublinie jest Lubelski Kurator Oświaty z siedzibą w Lublinie ul. 3 Maja 6.
Kontakt z inspektorem ochrony danych iod@kuratorium.lublin.pl, lub tel. 815385264.
Państwa dane osobowe przetwarzane są w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z wymogami ustawy o systemie oświaty (Dz.U. 2018 poz. 1457) oraz ustawy prawo oświatowe (Dz.U. 2018 poz. 996)
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym do dostępu do danych znajdujących się w posiadaniu Kuratorium Oświaty w Lublinie.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Państwa dane osobowe chronione są w sposób zgodny z przepisami prawa tzn. zabezpieczenia spełniają wymogi ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 1983 nr 38 poz. 173 z późn. zm.).
Państwa dane przetwarzane będą przez okres wskazany w ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 1983 nr 38 poz. 173 z późn. zm.) i ustawach szczególnych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do Państwa danych osobowych.
Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2.