„Nasze 112”. Konkurs dla uczniów szkół podstawowych
Ta część konkursu skierowana jest do uczniów klas 1 – 4, których zadanie będzie polegać na wykonaniu projektu logo numeru alarmowego 112 lub logo Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Lublinie. Projekty w formacie A4 lub A5 uczestnicy konkursu powinni wysyłać adres Centrum, znajdującego się przy ulicy Wojciechowskiej 1 w Lublinie.
Uczniowie klas 5 – 8 mają natomiast wykonać prezentacje multimedialne dotyczące funkcjonowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego w Polsce. Te prace powinny być wysłane na adres email: konkurs112@lublin.uw.gov.pl.
Projekty logo oraz prezentacje multimedialne należy dostarczyć do 16 maja 2025 roku.
Rozstrzygnięcie konkursu połączone będzie z dniami otwartymi Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Wręczenie nagród obędzie się 28 maja 2025 roku.
Regulamin konkursu do pobrania poniżej.
Pliki do pobrania
regulamin konkursu 2025 - Nasze 112.doc (57.50KB)